adwasyamimi: Budak Sekolah :(

Selasa, 26 Jun 2012

Budak Sekolah :(

Assalamualaikum ! Buat apaa ? Lah , tibatiba . Err act aku nak cerita pasal makcik kantin sekolah aku yg comel tu (!) *euww. Dear makcik , kalau dah tengah kerja tu , kerja lah serious sikit. Berangan je tau ! Makcik ingat saya niyy tunggu ke haa ? saya comel sikit dari tunggul okayy -.-' *perasan. Makcik boleyh tak takpayah nak buat muka sedee makcik tu ? saya tak sukaa -.-'. Makcik kalau letih , baik berhenti kerja ! Yesss , kitaorg niyy budak2 so banyak lah kerenah nyaa . Tapi , budakbudak pun ada perasaan okayy ! Perasaan tu semua org ada kecuali makcikk . And saya rasa , makcik lah yg paling tua kerja dekat sekolah niyy kecuali makcik tukang kebun tuu . Be meatured pleasee (!) . Cakap tuuu , cakap lah baikbaik saya niyy depan makcikk je , tak sampai pun 10 meter .

Makcikk ! Starting from now on , saya takkan turun ke kantin tu sampai makcik berhenti kerja or sampai saya yg berhenti sekolah *afterform5. Saya kirim je lah dekat kawankawan saya yg rasa diorang tu kawan sayaa yee , makcikk jangan rindu saya pulakk . Ergh , nanti makcik jangan nangis tau kalau tengok saya dah takde dekat kantin tuu D: haha , *sakaiiokayy.

Kan saya dah kata yg saya ada perasaan , kalau saya tak ada perasaan tadi .. dah lama dah melekat tin *iceLemonTea tu dekat kepala makcik tau takk ? Just sbb saya respect makcikk sbb makcikk dah tua , and saya taknakk lah nama saya ada atas meja cikgu Armizi . Tau takk ? haa ? makcik tau takk ? saya berharap yg makcik ada facebook or twitter untuk baca benda bodoh yg tak berguna niyy -.-'
Makcikk ! saya sedih , siapa nak pujuk ? saya taknak lah makcik yg pujuk erghh ! #merajuk :(